آخرين وضعيت مصدومان پرسپوليس
به نام خدا این وبلاگ فعالیت خود را از 15 اردیبهشت 1390 به طور رسمی آغاز کرده است. با ثبت نظرات خود در قسمت ((نظر دهید)) یا با ارسال پیامک به شماره 09139738158 ما را در اداره ی این وبلاگ راهنمایی و یاری فرمایید. با تشکر************************ ***************************** دل نوشته:::::::: یا اباصالح المهدی در چهار گوشه ی قاب قلبم تصویر نورانی توست،ای خورشید مشرقی،کی زمان تابیدنت فرا میرسد؟ فصلها تند وتند می آیند و می روند و برفهای زمستان به نهرهای خروشان تابستان تبدیل می شوند امّا هنوز از تو خبری نیست. نمیدانم تا کی باید چشم انتظار تو بود ؟ پس کی ظهور میکنی تا زمین از خواب بیدار شود و ابرها ببارند و آبی به صورت خواب آلود زمین بزنند و زمین با این آب وضو بگیرد و خود را برای آمدن تو آماده کند و باد حجاب ابرهای خاکستری را از مقابل خورشید کنار بزند تا بتواند آزادانه جهان را نور افشانی کند. ظهور کن تا نسیم با دستهای لطیفش غنچه های انتظار را نوازش کند تا بشکفند و عطر دوستی و محبت را در فضا بپراکنند. ظهور کن و به جغد شبخوان بگو که نالیدن بس است و به قناری ها بگو هماهنگ و همصدا سرود عدل و عشق را بسرایند و ما زمینیان بفهمیم که برادر کشی و ظلم به پایان رسید و کوچه ها و خیابانها را چراغانی و گل باران کنیم و با هدیه دادن گل نرگس ، مژده ی آمدن تو را به یکدیگر بدهیم.*****متن از منیر فحیانی*** اللّهم عجّل لولیّک الفرج
پرسپولیس سرور استقلال 1
زبانزد 1
جدیدترین وبلاگ سرگرمی و تفريحي جوانان و نوجوانان 1
بزرگترین سایت تفریحی و دانلود 1
عاشقی جرم قشنگیست 1
پرسپولیس سرور استقلال 1
عاشقانه 1
عکس توپ 1
باران 1
دانلود 1
تراختور اف سی 1
من کنت مولاه فهذا علی مولاه 1
Otaghack Magazine 1
دوستیابی لوکس بلاگ 1
باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان 1
پرسه در مه 1
ali-en 1
roozbeh tak 1
استقلال کهکشانی 1
سرگرمی های باحال 1
دانلود رایگان 1
قربانی پور 1
دانلود فیلمهای روز دنیا 1
farzad farzin 1
سلحشور 1
****lip2lip**** 1
تیزبال سیاه 1
دانلود موزیک ایرانیان 1
بانوی دو عالم 1
شاهزاده ایرانی 1
یک چمدان عکس 1
عشقهای همیشگی 1
کی منو دوست داره 1
پرسپولیس سلطان قلبها(وبلاگ قدیمی خودم ) 1
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظر و آدرس entezar246.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 549
بازدید کل : 180436
تعداد مطالب : 151
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1





 

پزشک تيم فوتبال پرسپوليس آخرين شرايط مصدومان اين تيم را تشريح کرد.


دکتر وجيه‌الله‌ چشمه‌سري در مورد آخرين شرايط مصدومان پرسپوليس بعد از اردوي مشهد عنوان کرد: با توجه به شرايط نوروزي و اولادي پيش‌بيني نمي‌شد که اين بازيکنان کار با توپ خود را در مشهد دنبال کنند، به همين دليل آنها در اردوي تدارکاتي مشهد فقط به فيزيوتراپي پرداختند. اين 2 بازيکن ابتدا بايد مجوز دويدن را بگيرند و سپس کار با توپ را آغاز کنند.

وي افزود: با بررسي‌هاي انجام شده، نوروزي از روز شنبه دويدن خود را روي چمن آغاز خواهد کرد و اولادي نيز تست خواهد شد تا تکليف اين بازيکن را براي آينده بررسي کنيم. اولادي هنوز شرايط دويدن ندارد اما تمام سعي و تلاش خود را انجام مي‌دهيم تا اين 2 بازيکن به شرايط ايده‌آل برسند.

وي درباره دليل غيبت محمد نصرتي در بازي دوستانه روز گذشته برابر تيم سياه جامگان مشهد گفت: انگشت اين بازيکن دچار مشکلاتي شده بود اما با بررسي‌هاي انجام شده مشکل حادي وجود ندارد و مسئله جزيي بود. به همين دليل صلاح ديديم با تشخيص کادر فني ايشان در بازي دوستانه به ميدان نرود. نصرتي مشکل خاصي ندارد.

چشمه‌سري در پايان درباره وضعيت رضا نورمحمدي گفت: انگشت ايشان دچار شکستني شده است. بايد درباره اين بازيکن با چند متخصص ارتوپدي مشورت‌هايي داشته باشيم تا بعد از آن جواب نهايي را بدهيم. پس از مشورت‌هايي که انجام خواهم داد اعلام مي‌شود که آيا نورمحمدي مي‌تواند در بازي‌هاي بعدي ما را همراهي کند يا خير. به جز اين 4 بازيکن ما شرايط ساير بازيکنان‌مان در شرايط ايده‌آل هستند و مشکلات خاصي ندار



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در جمعه 11 شهريور 1390برچسب:,ساعت 16:13 توسط Mostafa Mirzaei |



نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

Powered by Night-Skin

نایت اسکین ، مرجع قالب و ابزارهای وبلاگ نویسیابزار معرفی وبلاگ به دوستان

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
تصاویر زیباسازی نایت اسکین