افشاگري مدير برنامه‌هاي سابق علي كريمي
به نام خدا این وبلاگ فعالیت خود را از 15 اردیبهشت 1390 به طور رسمی آغاز کرده است. با ثبت نظرات خود در قسمت ((نظر دهید)) یا با ارسال پیامک به شماره 09139738158 ما را در اداره ی این وبلاگ راهنمایی و یاری فرمایید. با تشکر************************ ***************************** دل نوشته:::::::: یا اباصالح المهدی در چهار گوشه ی قاب قلبم تصویر نورانی توست،ای خورشید مشرقی،کی زمان تابیدنت فرا میرسد؟ فصلها تند وتند می آیند و می روند و برفهای زمستان به نهرهای خروشان تابستان تبدیل می شوند امّا هنوز از تو خبری نیست. نمیدانم تا کی باید چشم انتظار تو بود ؟ پس کی ظهور میکنی تا زمین از خواب بیدار شود و ابرها ببارند و آبی به صورت خواب آلود زمین بزنند و زمین با این آب وضو بگیرد و خود را برای آمدن تو آماده کند و باد حجاب ابرهای خاکستری را از مقابل خورشید کنار بزند تا بتواند آزادانه جهان را نور افشانی کند. ظهور کن تا نسیم با دستهای لطیفش غنچه های انتظار را نوازش کند تا بشکفند و عطر دوستی و محبت را در فضا بپراکنند. ظهور کن و به جغد شبخوان بگو که نالیدن بس است و به قناری ها بگو هماهنگ و همصدا سرود عدل و عشق را بسرایند و ما زمینیان بفهمیم که برادر کشی و ظلم به پایان رسید و کوچه ها و خیابانها را چراغانی و گل باران کنیم و با هدیه دادن گل نرگس ، مژده ی آمدن تو را به یکدیگر بدهیم.*****متن از منیر فحیانی*** اللّهم عجّل لولیّک الفرج
پرسپولیس سرور استقلال 1
زبانزد 1
جدیدترین وبلاگ سرگرمی و تفريحي جوانان و نوجوانان 1
بزرگترین سایت تفریحی و دانلود 1
عاشقی جرم قشنگیست 1
پرسپولیس سرور استقلال 1
عاشقانه 1
عکس توپ 1
باران 1
دانلود 1
تراختور اف سی 1
من کنت مولاه فهذا علی مولاه 1
Otaghack Magazine 1
دوستیابی لوکس بلاگ 1
باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان 1
پرسه در مه 1
ali-en 1
roozbeh tak 1
استقلال کهکشانی 1
سرگرمی های باحال 1
دانلود رایگان 1
قربانی پور 1
دانلود فیلمهای روز دنیا 1
farzad farzin 1
سلحشور 1
****lip2lip**** 1
تیزبال سیاه 1
دانلود موزیک ایرانیان 1
بانوی دو عالم 1
شاهزاده ایرانی 1
یک چمدان عکس 1
عشقهای همیشگی 1
کی منو دوست داره 1
پرسپولیس سلطان قلبها(وبلاگ قدیمی خودم ) 1
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظر و آدرس entezar246.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 23
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 551
بازدید کل : 180438
تعداد مطالب : 151
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1





پرونده دلالي در فوتبال و ناپاکي‌هاي فوتبال فارسي بار ديگر توسط عادل فردوسي‌پور گشوده شد. هر چند که فردوسي‌پور با به تصوير کشيدن بسياري از مسايل، پرده از دلالي‌ها و ناپاکي‌هاي فوتبال ما برداشت ولي پرونده ناگشوده ديگري در مورد اين موضوع باقي ماند که به دلال‌هاي بين‌المللي و ترانسفر بازيکنان بي‌نام و نشان به کشورهاي عربي مربوط مي‌شود.
    

درست فرداي برنامه نود يکي از اهالي فوتبال و شناخته شده اين رشته در امارات که قبلا مدير برنامه علي کريمي هم بوده با سردار عزيزمحمدي تماس گرفت و پرده از نوع جديدي از دلالي با کشاندن بازيکنان برداشت.

به نوشته روزنامه گل ، دانيال که هفت، هشت سالي است در دوبي به فعاليت‌هاي مربيگري بدنسازي و مدلينگ مي‌پردازد، وقتي با چند جوان ورزشکار و درمانده ايراني روبه‌رو شد، از سر دلسوزي پاي صحبت‌هاي آنها نشست و وقتي از اصل ماجرا با خبر شد، جلالي را به عنوان يکي از اهالي فوتبالي و ايراني وارد ماجرا کرد.

دانيال در مورد اين چند جوان ورزشکار ايراني اينچنين توضيح مي‌دهد: «ناراحتي و وضعيت اسفناک اين چند جوان ورزشکار ايراني باعث شد تا پاي صحبت‌هاي آنها بنشينم. وقتي برايم از بدبختي‌ها و گرفتاري‌هايشان گفتند، فهميدم که حسابي سرشان کلاه رفته. يکي از اين بچه‌ها که اهل کرمانشاه است، حدود 11 ميليون تومان خرج کرده و بقيه هم چهار، پنج هزار دلار پول داده‌اند. من خودم با فوتباليست‌هاي مشهوري مثل محسن بنگر دوست هستم و مي‌دانم که در فوتبال امارات چه مي‌گذرد.»

صحبت‌هاي دانيال در مورد وضعيت فوتباليست‌هاي آواره ايراني در دوبي بسيار تاسف‌بار است: «چون ابوالفضل جلالي يک چهره فوتبالي شناخته شده در دوبي است، او را در جريان اين موضوع و آوارگي اين جوان‌هاي فوتباليست قرار دادم و جلالي هم کلي وقت گذاشت و براي بچه‌ها دست اين دلال‌ها را رو کرد. آنطور که اين بچه‌ها براي ما تعريف مي‌کردند، هر کدام از آنها با پرداخت مبالغي به اين آقايان به دوبي رسيده‌اند و جالب اينکه در اينجا هم آقايان از دو تا پنج هزار دلار از اين بچه‌ها پول خواسته‌اند تا آنها را براي تست معرفي کنند. حتما اگر قرار باشد اينجا مسي هم از کسي تست بگيرد، چنين پول‌هايي پرداخت نمي‌شود. پدر يکي از اين بچه‌ها سرايدار مدرسه است و وقتي اين صحبت‌ها را شنيدم جگرم سوخت»

جلالي: ماجرا را به عزيزمحمدي گفتم
ابوالفضل جلالي را همه به عنوان يک چهره فوتبالي در دوبي مي‌شناسند. جلالي که مدتي عضو کادر فني تيم ملي بود، زماني را به روزنامه‌نگاري پرداخت و البته در يک برهه خاص هم به عنوان مشاور و مدير برنامه‌هاي علي کريمي فعاليت کرد. بدون شک شنيدن صحبت‌هاي جلالي براي اين بازيکنان جوان و مالباخته آنقدر شنيدني بود که آنها متوجه اشتباهاتشان شوند. جلالي در مورد اين پرونده به گل گفت: «متاسفانه افتضاح فوتبال ايران به دوبي هم کشيده شده است. براي چندمين بار با يک مشت بچه فوتباليست فقير و مالباخته روبه‌رو شدم که گول يکسري دلال را خورده‌اند. به محض اينکه با بچه‌ها صحبت کردم، به سردار عزيزمحمدي زنگ زدم و حتي شماره ايشان را به بچه‌ها دادم تا به محض بازگشت به ايران با خود سردار در مورد اين مسايل صحبت کنند.

چند وقت پيش چند بازيکن جوان را ديدم که اهل شيراز بودند و به خاطر فوتبال به دوبي آمده بودند. پس از آن هم چند جوان شمالي با همين وضعيت به من مراجعه کردند و حالا هم که اين بچه‌ها را ديده‌ام. آقايان دلال دو، سه هزار دلار از اين بچه‌ها گرفته‌اند و به آنها اعلام کرده‌اند که بايد دو، سه هزار دلار ديگر بابت تست دادن پرداخت کنند.»

جلالي که از سر دلسوزي به اين فوتباليست‌هاي جوان رسيدگي مي‌کند، هرگز باورش نمي‌شد که دلال ايراني به هموطنانش پيشنهادهاي عجيب و غريب داده باشد:«وقتي ديدم اين بچه‌ها مشکل جا دارند، آنها را از هتلشان به يک مسافرخانه بردم و تا توانستيم نصيحتشان کردم. ولي نکته عجيب اين است که آقايان دلال بعد از سه روز الافي به بچه‌ها پيشنهاد نوشيدني‌هاي غيرمجاز را داده‌اند تا به قول خودشان شب‌ها را کيف کنند. باز خدا پدر اين بچه‌ها را بيامرزد که از روي پاکي و روح ورزشکاري چنين کارهايي نکردند چون در اينجا (دوبي) هيچ چيز ضمانتي ندارد و معلوم نيست جوان‌هاي مردم بعد از رفتن به مراکز فساد سر از کجا در بياورند.»

شنيدن يک اسم و يک شخص خاص از دلالي که بعضي‌ از اين بازيکنان جوان به او مراجعه کرده‌اند نکته کليدي اين ماجرا است.در حالي که نامي شبيه «م» به عنوان دلال اصلي برده مي‌شود،‌مي‌شنويم که جناب دلال در تهران دفتر مسافرتي دارد و حتي مسافراني را به سفر حج مي‌برد! جلالي هم که درست به همين اندازه از دلال موردنظر شناخت دارد، ادامه مي‌دهد:«به جوان‌هاي ورزشکار ايراني بگوييد که اگر امثال علي کريمي،‌ مبعلي و يا کاظميان به دوبي رسيدند، فقط به دليل شهرت و توانايي‌هاي فني‌شان بود و همه اين بازيکنان را خود باشگاه‌ها انتخاب کردند.

 در دوبي و باشگاه‌هاي عربي هيچ کس از کسي تست نمي‌گيرد و لطفا گول اين صحبت‌ها را نخوريد. حتما جالب است که بدانيد يکي از اين جوان‌ها در تيم ملي دانشجويان هم بازي کرده و بعد از اين همه دويدن گول آقايان دلال را خورده است. الان که ساعت حدود 18 است، بچه‌ها به سراغ دلال موردنظر رفته‌اند و مي‌خواهند حق‌شان را بگيرند. هر چند که بعيد است آنها به پول‌شان برسند ولي اميدوارم که حداقل بتوانند پاسپورت و بليت برگشتشان را بگيرند و از اين سرابي که در آن گير کرده‌اند به کشور خودشان بازگردند.»

ملاقات مالباخته‌ها و دلال‌ها به کجا انجاميد؟
جلسه فوتباليست‌هاي جوان ايراني با دلال موردنظر ديشب برگزار شد و فوتباليست‌هاي مالباخته در شرايطي پا به اين جلسه گذاشتند که مي‌دانستند پس گرفتن پاسپورت و پولشان کار خيلي سختي است. جناب دلال که هر بار پاي واسطه‌هاي ايراني و حتي عرب را به ميان مي‌کشيد،‌همه تلاشش را کرد تا واسطه‌هاي بيشتري را براي فرار از اين قضيه به ميان بکشد.
فوتباليست‌هاي جوان ايراني ديشب به هر ترتيبي بود، توانستند قرار ملاقاتي را با دلال موردنظر بگذارند و رو در رو با او مذاکره کنند ولي از آنجايي که جلسه آنها با جناب دلال خيلي طولاني شد، ما هم مثل همين فوتباليست‌هاي جوان با علامت بزرگي در مورد وضعيت آنها و سرنوشتشان روبه‌رو مي‌شويم و اميدواريم که پروسه مبارزه با ناپاکي‌هاي فوتبال ايران و خيانت به جوانان ورزشکار ايراني هر چه زودتر به سرانجام برسد.

 



نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت22:46---16 شهريور 1390
سريع بجمبييد تا تموم نشده سايت www.sajjad13and11.comافتتاح شده بود و امروز كارشو به طور رسمي اغاز ميكنه تو همين 3 روز كه هنوز كارشو شروع نكرده 600بازديد داشته و 2 سفارش تبليغ يكي وي پي ان و ديگري ايميل تبليغاتي و امروز كارشو به طور رسمي شروع ميكنه اولين تبليغات رايگان اولين محصولاتي كه ميخاهيد بفروشيد بدون سود و درصد ما پس عجله كنيد ميتوانيد با ما تبادل لينك كنيد و محصولات خود را براي فروش قرار دهيد و يا تبليغات بگذاريد پس عجله كنيد به زودي سايت ما اقدام به ساخت و توزيغ ايمل با تمام امكانات فارسي ويا ...و امكاناتي بهتر از ياهو ميكند عجله كنيد و با ايدي و يا شماره تلفن ويا ايميل هايي كه براي من در صفحه اصلي نوشته تماس بگيريد تا ايميل هاي با امكانات بالا دريافت كنيد تمامي تبليغات و محصولات هم بايد با خود بنده تماس بگيريد نه مديران ديگر مثل فروش و ....
با تشكر از شما
مدير بياتوشاپ www.sajjad13and11.com
id:sajjad13and11
شماره تماس:09362726921
ايميل:sajjad13and11@yahoo.com ياsajjad13and11@sajjad13and11.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در چهار شنبه 16 شهريور 1390برچسب:,ساعت 22:4 توسط Mostafa Mirzaei |



نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

Powered by Night-Skin

نایت اسکین ، مرجع قالب و ابزارهای وبلاگ نویسیابزار معرفی وبلاگ به دوستان

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
تصاویر زیباسازی نایت اسکین